Tuesday, February 17, 2009

Mit første kunstværk

Jeg havde min første lektion i PhotoShop i går. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet.
Indtil videre har vi kun et par computere, der har RAM nok til at køre PhotoShop, men Per har bevilget opgraderinger, så på sigt er det vistnok meningen at skolen vil tilbyde eleverne kursus i at bruge programmet. Lige nu er vi kun 2 på holdet ud over Allis som underviser, det er en af vore elever og mig.
De fleste af vore elever er gode til at tegne, så jeg tror det bliver et hit, når vi kommer rigtig i gang.

2 comments:

Luis Portugal said...

Hej
Det er en pæn blog.
Beklager ikke skrive mere, men mit dansk er dårligt skrevet.
Et knus fra mit land, Portugal

Anna Marie Knudsen said...

Tak for de venlige ord fra Portugal. Jeg håber min blog kan være med til at nuancere billedet af Grønland. Så dejligt at sprog ikke forhinder kommunikationen.