Monday, June 15, 2009

Feriebilleder

Mine kolleger havde arrangeret grillparty i anledning af min fødselsdag. Det blev en rigtig dejlig aften - vejret, maden og hyggen var helt i top.

Vi startede dagen med morgenmad - og en masse dejlige fødselsdagsgaver - hos Britta og Erik. Derefter blev jeg fejret ved en brunch, som også var en farvelbrunch for Birte og Lisbeth, som rejser tilbage til Danmark her i slutningen af juni måned.

Lørdag var vi en tur inde ved bræen i Maniitsup Sermilia. Vi benyttede hullet i skyerne derinde til at rense de 17 torsk, som Britta og jeg fangede ude ved mundingen af fjorden.


Fredag gik eleverne på ATI på ferie.
Dagen bød på fælles morgenkaffe, uddeling af eksamensbeviser og lidt optræden - matematikeksamen udsat for ATX-faktor - og fællesspisning og musik om aftenen.
Om eftermiddagen nåede vi også at holde afstedsreception for Karl Berthel og René.

Onsdag havde vi matematikcensor og mad med over på fastlandet.
Jeg nåede lige at plukke muslinger nok til en gang fiskesuppe inden højvandet kom for tæt på.

1 comment:

Anonymous said...

l?se hele blog, pretty good