Tuesday, June 24, 2008

Tågen lettede ikke

Normalt forsøger jeg at holde et sobert sprog på bloggen, men i dag kunne jeg godt få lyst til at finde ord som shit og f... frem.
Jeg vil alligevel holde mig til den blødere danske besværgelse: Pokkers... eller bare øv..øv..øv (altså unden "r" foran "og nøgler" bagefter).

Hvis jeg er heldig, så kommer jeg til Danmark torsdag.

Her i juni måned døjer vi ind imellem med natte- og morgentåge. Og lige i går morges lå tågen, eller havgusen, og bølgede frem og tilbage. Kikkede vi 1 vej, så det ud som det klarede op, kikkede vi en anden, blev tågen bare tættere og tættere. Det stod på lige i morgentimerne, hvor vores fly skulle lande fra Nuuk. Vi kunne bare stå nede på jorden og høre flyet cirkle rundt et par gange, før piloten besluttede sig til, at der skulle vi blive, mens han fløj videre til Kangerlussuaq. Øv...

Vi flyver derind nu i eftermiddag, med udsigt til først at komme videre til København på torsdag. Øv...

Og Søren venter i København!

No comments: