Monday, March 23, 2009

Maniitsoq Skiklub

Ved første øjekast skulle man tro, at jeg bare har taget et billede af et orangefarvet reb. Men nej. Sådan forholder det sig ikke. Det er et billede af skiliften ude i Maniitsoq Skiklub, stedet hvor børn og voksne, den ene weekend efter den anden, står på slalomski.
Sådan her ser det ud, når den er i funktion. En snescooter forrest og en skiløber i hver løkke - og det går stærkt, skulle jeg hilse og sige.

Skiklubben er et dejligt udflugtsmål i weekenden - også selv om man ikke har til hensigt at kaste sig ud i kapløbet ned ad bakkerne. Der er varme i hytten og kaffe på kanden, hvis man trænger til det. Vi har drukket søndagseftermiddagskaffe derude nogle gange her på det sidste. Der er virkelig dejligt derude.

Jeg må lige vise mit manipulerede billede af den ene ski på snescooteren. Det er helt utroligt, hvad man kan gøre med helt uskyldige billeder i Photoshop.


Det er ikke mange billeder, vi har fra Christians fødselsdag, som jeg vist har sagt før. Heldigvis fik Allice taget et billede af de flotte lagkager, vi bød eleverne på. Jeg kan lige så godt indrømme det: de er købt hos bageren.


Selv om elever og kolleger gjorde deres bedste, så kunne vi altså ikke spise det hele. Det der blev tilbage, spredte glæde ovre på plejehjemmet.

No comments: